מרגישה שהילד שלך הוא “פוטנציאל לא ממומש” 
שצובר פערים בלימודים ומתמודד עם אינסוף אתגרים?
אפשר להאשים את מערכת החינוך,
 אבל אפשר גם לעזור לו…

לשים סוף לשעמום, לחוסר המוטיבציה ולתחושת התסכול,
לעודד עצמאות, תחושת מסוגלות וחיזור הביטחון העצמי
מיומנויות למידה אפקטיבית 

לפני הכל אני רוצה להגיד לך
שהבעיה היא לא אצלך ולא אצל הילד שלך.
הבעיה היא הרבה יותר עמוקה מזה,
 ומתחילה בשיטת החינוך
שנהוגה כבר עשרות שנים במדינה שלנו.

שיטה שמסתכלת על הילד כפס ייצור לציונים,
ומשלבת דרכי למידה עתיקות
 שממש לא מותאמות לזמנינו
ובעיקר לקצב של הילדים.

כיתת לימוד משנות ה-30. שיטת הלימוד לא השתנתה מאז כמעט בכלל

אבל אני לא כאן כדי להאשים אף אחד,
אני כאן לעזור ולתת פתרונות.

 

לאחרי שעברו אצלי אלפי הורים וילדים ב-15 שנים האחרונות
אני יכולה להגיד לך שאחד הדברים ששמתי לב
שהכי חסר לילדים זה מיומנויות למידה.
ולא רק בלימודים – אלא גם בחיים.

בהמשך הדף הזה אספר לך מה זה בכלל אומר
מיומנויות למידה ואיך כן אפשר ללמוד אותם
כי השינויים שאני ראיתי
אצל ילדים שיישמו את הכלים האלו הם פשוט עצומים:

שינוי מילד ביישן, מופנם, בלי חברים שרב עם אחיו על כל דבר,
ושלימודים זה ממנו והלאה – 
לילד חברותי, חדור מוטיבציה להצלחה 
ולאח יותר טוב שרק מחפש איך לעזור.
וכל זה רק מלימוד כלים בסיסיים של מיומנויות למידה. 

אנחנו כהורים, אף פעם לא למדנו את המיומנויות האלה בעצמנו,
אז בטח שלא נוכל להעביר אותם לילדים

ומה לגבי המורות?
לרובן חסר את הכלים והידע
 ולכן לא יכולות ללמד את המיומנויות האלה.
וגם אם כן, זה בטח לא חלק
מתוכנית הלימודים שהן חייבות לעמוד בה.

ואז לא פלא שהמציאות של אחוז גבוה מהילדים בבית הספר נראית כך:

כל אלה מייצרים תחושת ייאוש ואכזבה שמשפיעים על תחושת המסוגלות העצמית

ואת כאמא? בסך הכל רוצה שיהיה לילד שלך טוב. 
שיהיה שמח כשהוא הולך לבית הספר.

גם אם הוא לא יביא ממוצע של 96,
לדעת שהוא יודע להתמודד עם אתגרים,
ובעל בטחון עצמי גבוה כדי לחצות כל סיטואציה בחייו.

תראי...

משיחות עם הרבה אימהות,
אני רואה טעות שחוזרת על עצמה
שאני רוצה לשתף אותך כי זה קריטי:

אם הילד שלך חוה פערים בלימודים,
קושי בהבנה ותחושת תסכול,
הוא מתחיל לייצר לעצמו
כדור שלג שהולך ומתדרדר,
והוא הופך לילד “שקוף” שנופל בין הכיסאות.

במקום להביא את הפוטנציאל שלו לידי מימוש
כי המערכת מפספסת אותו.
העניין הוא שההשלכות
הן לא רק על הלימודים – אלא הרבה מעבר.

 

בדרך הזאת, מבלי לשים לב,
 הוא עלול להפוך
מילד מוכשר, חכם, חברותי ונבון

לילד מופנם, אדיש שהפסיק להאמין בעצמו וביכולות שלו
ויהוו את הבסיס לביטחון עצמי נמוך,
ואלו השפעות שילוו אותו לכל חייו הבוגרים

והחלק הכי כואב כאן:
מה שלרוב נסתר מהעין זאת ההשפעה
על עיצוב האופי שלו לטווח הרחוק

אבל כשבוחרים בשלב מוקדם,
לקחת אחריות משותפת עם הילד
וללמוד את הדבר, שבעיני הוא הדבר הכי קריטי,
בכל מסגרת של לימודים,

שבעזרתו, הילד שלך עולה על המסלול להצלחה
לא רק בבית ספר אלא גם בחיים והוא –
מיומנויות למידה,

הילד שלך יאמין שהוא מסוגל ויכול
ולא יהיה שום דבר שיעצור אותו. 

 

והנה מה שאימהות כתבו לי אחרי תהליך עם הילדים שלהם
שהדגש בו היה על פיתוח מיומנויות למידה:

והאמת שיש לי עוד מאות (!) הודעות בסגנון הזה.

וכחלק מהחזון שלי להגיע למאות אלפי ילדים בישראל
וללמד אותם איך לפתח תחושת מסוגלות עצמית,
ולהתמודד עם אתגרים בבית ספר ובחיים –
דברים שלא מלמדים בבית ספר,
בניתי קורס דיגיטלי ממוקד
שמראה צעד אחר צעד איך עושים את זה:

"פוטנציאל ממומש"

קורס מיומנויות למידה אפקטיביות היחיד בישראל
שמלמד את כל הכלים (שלא מלמדים בבית הספר)
ועוזר לילד שלך להביא לידי ביטוי
את היכולות האמיתיות שלו
ולפתח עצמאות

חשבתי הרבה איזה מחיר לתת לקורס,
מצד אחד, הקורס מכיל את הכלים הכי אפקטיביים
 שאני מלמדת רק בתהליכים אישיים,

 

אבל מצד שני, כחלק מהחזון שלי
להגיע לכמה שיותר ילדים
ולאפשר לכל ילד וילדה לקבל את הידע
אני בוחרת לתת לך מחיר הוגן שתוכלי לעמוד בו:

597 ש”ח

ועכשיו, במסגרת ההשקה המחיר שלך הוא:

197 ש"ח בלבד!

ימים
שעות
דקות
שניות

אז לאן לשלוח לך את הקורס?

כבר במהלך הקורס הילד שלך הולך:

אבל זה לא הכל…
כי מהניסיון שלי עם אלפי ילדים
יש השפעה עצומה על תחומים נוספים בחיים:

סילבוס הקורס:

בפרק הזה נכיר את הסיבות והקושי שמעכבים אותנו בלמידה.
נבין איך אפשר להפוך את הלמידה לקלה ופשוטה 

בפרק הזה נלמד על הזמן.
איך הוא מצליח לברוח לנו ואילו פעולות אנחנו יכולים לעשות כדי לנהל אותו.
נלמד איך לתכנן את הזמן ולעשות תעדוף במשימות.

בפרק הזה נדבר על סדר וארגון בלמידה ועל ההשפעה הישירה על החיים.
נתבונן על איך סדר פנימי משפיע על החיצוני והפוך. 

בפרק הזה נלמד אילו פעולות כדאי לעשות לפני ובזמן מבחן.
נדבר על תופעת הבלאק אאוט, ומה ניתן לעשות לאחר המבחנים.

בפרק הזה נכיר את שיטות הלמידה הקיימות ונלמד לאפיין כל שיטה ואיך לדעת מה מתאים לי. 
נלמד על שיטות למידה למבחני רבי מלל (היסטוריה, ספרות) ומבחנים ריאלים (מתמטיקה, פיזיקה)

בפרק הזה נבין למה כדאי לנו לקרוא ומה יוצא לנו מזה.
נלמד איך לגשת לטקסטים ולענות על שאלות בצורה נכונה ומהרה ו
איך לסכם קטעי קריאה

 

רוצה הצצה לקורס?

כאן תוכלי לצפות בפרק הראשון
ולהיות שקטה שזה הדבר הכי טוב עבור הילד שלך

כאן תוכלי למלא את הפרטים ותוך 60 שניות הקורס אצלך בתיבת המייל

הנה עוד עדויות של תלמידים לאחר שקיבלו מיומנויות למידה

בואי נכיר

הרצאה לבני נוער
אם אנחנו לא מכירות, נעים מאוד 🙂
אני רויטל וילמובסקי,
מאמנת ומלווה תהליכי למידה אפקטיביים לילדים ונוער,
מאבחנת קשיי למידה ומקנה מיומנויות למידה וכישורי חיים.
בעלת תואר שני בחינוך עם התמחות בלקויות למידה
ובעלת תעודת מאמנת.
כילדה, היה לי מאוד קשה בלימודים.
אף אחד לא לימד אותי איך ללמוד
ולא הקנו לי מיומנויות למידה.
כשהגעתי לחטיבה והתחילו העומס והלחץ 
לא היו כלים להתמודד
ובתקופה של אז 
מילים כמו “מיומנויות למידה” עדיין לא היו בלקסיקון.
כדי להצליח לשלב בין כל המשימות
פיתחתי טכניקות ומיומנויות
שעזרו לי להתמודד עם האתגרים
ולימים, בזכותם, צלחתי את תקופת הבגרויות.
 
היום,
מהמקום שאני יודעת איפה קשה לילדים,
למה הם לא מבינים
ומה חסר להם כדי להצליח,
פיתחתי את “שיטת עט ללמוד”
שבה אני מקנה
מיומנויות למידה, מיומנויות חברתיות וכישורי חיים
 במטרה להעצים ולפתח
את היכולות 
הטמונים בהם ולחזק את הביטחון העצמי שלהם.

האהבה והסיפוק שלי הוא לעודד ילדים
להאמין בעצמם וביכולות שלהם,
כך שידעו שאין דבר שהם לא יכולים לעשות.
 

אני מאמינה שכל ילד וכל ילדה יכולים להצליח
אם רק יסבירו להם בצורה פשוטה,
יבינו את הקשיים שלהם ויראו אותם כמו שהם.

הנה כמה שאלות שכנראה עוברות לך בראש….

קודם כל לשאול אותו. את מכירה את הילד שלך הכי טוב. אם חשוב לו להצליח והוא מוכן ללמוד כלים חדשים, כאלו שלא מלמדים בבית הספר שיקלו עליו ויעזרו לו לממש את הפוטנציאל שלו  – הקורס הזה בשבילו. מעבר לכך, הילדים של היום צורכים תוכן מול מסך ומסרטונים. הם כבר ממילא רואים סרטונים, אז לא עדיף פשוט לכוון אותם לראות סרטונים שגם יעזרו וישפרו את היכולות שלהם? דבר נוסף, יש הרבה ילדים שיותר קל להם ללמוד דרך סרטונים מאשר דרך לימוד בכיתה. את יכולה להציע לו לראות יחד כדי לראות בעצמך וללמוד יחד. 
הקורס מתאים לילדים מכיתה ו’ (מושלם כהכנה לקראת החטיבה) ועד י”ב.
כן. הקורס בנוי מסרטונים קצרים (ממוצע כ-5 דקות) במטרה לשמור על קשב.
בנוסף, הוא יכול לעצור את הסרטון, להריץ לאחור ולצפות בתכנים מתי וכמה פעמים שרק ירצה. 
 
בואי נתחיל מזה שברב בתי הספר לא מלמדים מיומנויות למידה. וגם אם כן, מניסיוני, בכיתה יש המון רעש והסחות שמונעות מהילד להיות קשוב לקליטה והפנמה של החומר. ולכל ילד יש את הדרך והקצב שלו לקלוט חומר ובכיתה של 35 ילדים אי אפשר לקלוע לכל הילדים. ומעבר לזה, השיטה שלי, שמבוססת על החוויה האישית שלי כנערה מיושמת אצל מאות ואלפי תלמידים שהעידו על שינוי בביטחון העצמי, במסוגלות האישית ושיפור ציונים. 
 
הקורס הוא שלך לתמיד. מהרגע שרכשת הוא נשאר פתוח.
הילד שלך (וגם האחים שלו)
יוכלו לחזור ולצפות מתי וכמה פעמים שרק ירצו. 
מיד לאחר ההצטרפות יישלח אלייך מייל עם פרטי הגישה לאתר הקורס,
איתם הילד שלך יכול להתחבר מתי וכמה פעמים שירצה. 
כן. הקורס הוא קורס אינטרנטי ומתנהל על המחשב, הנייד או הטאבלט של הילד שלך.
לאחר ההצטרפות תקבלי מייל עם פרטי גישה לאתר הקורס בו יוכל הילד שלך לצפות בתכנים.
בכל יום יפתח פרק חדש ואת תקבלי מייל עם עדכון על כך. 
כן. אפשר לשלם בביט: לאחר מילוי הטופס תועברי לדף תשלום שיש בו אפשרות לשלם בביט

הילד שלך הולך ללמוד איך מדהים

@כל הזכויות שמורות לרויטל וילמובסקי ולעט ללמוד 2023

פרטייך נקלטו בהצלחה

תודה שפנית אלינו!

מבטיחה לחזור בהקדם!

מלאו את פרטיכם בטופס הבא:

אשמח לתת לכם הצעת מחיר!

השאירו את פרטיכם ואחזור אליכם

לפרטים נוספים
או הזמנה טלפונית

פתח תקווה

מבטיחה לחזור בהקדם!

מלאו את פרטיכם בטופס הבא: