לימוד אותיות לילדים בגן

לימוד אותיות לילדים הגן

לימוד אותיות לילדים הגן – הכנה נכונה לקראת המעבר לבית הספר

הכנת ילדי הגן לקראת כיתה א' חשובה מאוד. ההכנה מתחילה בדרך כלל בגן חובה, ויש הורים שמסייעים לילדיהם להתכונן לקראת שנת הלימודים הראשונה בחייהם, כדי שיגיעו אליה בטוחים ומוכנים ויתמודדו בהצלחה עם האתגרים המצפים להם. המעבר בין מסגרת למסגרת אינו קל לאנשים מבוגרים ומנוסים, ולכן הוא אף קשה עוד יותר לילדים רכים שצריכים לעבור ממסגרת הגן אל מסגרת בית הספר. זוהי קפיצת מדרגה גדולה עבור הילדים, ולרובם המעבר אינו פשוט. לימוד אותיות לילדי הגן יכול לסייע בהיכרות עם חלק מהחומר אותו הם יצטרכו להתמודד ועשוי להקל על המעבר.

לקורס המלא לחצו כאן

לחיוג לחצו 052-8658460

ישיבה ממושכת בכיתה מאתגרת והמעבר מריכוז של כמה דקות בגן לשיעור בן 45 דקות אינו פשוט כלל. ישיבה ממושכת שכזו, דורשת יכולת לזקוף את שרירי הגב וחיזוק של שרירי העכוז. גם שיווי משקל ושמירה על ערנות וריכוז חשובים כאן מאוד עוד לפני שהילדים החלו בתרגול ולמידה. תרגול לצורך הכנה ללמידה דורש מיומנויות בסיסיות שהילדים עוברים בגן על מנת להכין אותם לבית הספר ובנוסף על תרגול זה מומלץ לבצע תרגולים מתאימים עם הילדים גם בבית. תרגול כמו לימוד אותיות לכיתה א, תרגול של מספרים, תרגילים של שיווי משקל, וישיבה ממושכת, הם חיוניים על מנת לאפשר לילדים מעבר קל יחסית.

כיצד לסייע בלימוד אותיות לילדי הגן?

כדי להקנות לילדים את הבסיס לישיבה ממושכת, ניתן, ואף רצוי לאפשר להם בשלב הראשוני לשבת על כיסא עם משענת מול שולחן מתאים, ולבצע מטלות שונות. בתחילה חשוב לעודד אותם ליצור ולשחק עם צעצועים וחומרי יצירה שהם אוהבים. בדרך זו הם מתאמנים על  ישיבה ממושכת ונהנים. המשחק והיצירה מסייעים לפתח חשיבה ודמיון וגם לעבוד על מוטוריקה, קואורדינציה, חיזוק קשר יד -עין, חיזוק שרירי יציבה ועוד. את הלמידה הדידקטית מומלץ לשלב בכל פעם בהדרגה ולהוסיף עוד ועוד דקות של תרגול ולמידה בהתאם לסבלנות שלהם.

הכנה ללמידה דורשת סבלנות גדולה יותר של הילדים ויכולת לשבת ולהקשיב זמן רב יותר. בנוסף, בכיתה אין יציאה לחצר ואפשרות להוציא מרץ ואנרגיה, לכן לימוד אותיות בגן וכמו כן תרגול של מספרים, מלמד את הילדים לשבת, לתרגל וללמוד בסבלנות. תרגול אותיות לכיתה א מסייע להשיג שתי מטרות חשובות בעת ובעונה אחת: ראשית, הוא חושף את הילדים לישיבה ממושכת, למידה ותרגול. שנית, הוא מקנה לילדים ידע מוקדם. לעלות לכיתה א עם ידע מוקדם מאפשר לילדים ליהנות מביטחון רב ומקל עליהם את המעבר. לכן, לימוד אותיות לילדים בגן הוא חשוב ביותר.

חברת "עט – ללמוד" מתמחה בהקניית מיומנויות של למידה וכישורים לחיים. תכניות החברה מותאמות לצרכי ההורים והילדים בהתאמה אישית. לחברה ניסיון של למעלה מ – 15 שנים בעבודה עם ילדים וליווי של הורים ברכישת כלים חיוניים ופרקטיים שהופכים את הלמידה לחוויה נעימה ומוצלחת יותר. באתר החברה תוכלו להתרשם ממגוון רחב של סדנאות וקורסים, טיפים חשובים ומאמרים בתחום. לחצו כאן לסקירת כלל השירותים והמוצרים המוצעים.

מבטיחה לחזור בהקדם!

מלאו את פרטיכם בטופס הבא:

פרטייך נקלטו בהצלחה

תודה שפנית אלינו!

מבטיחה לחזור בהקדם!

מלאו את פרטיכם בטופס הבא:

אשמח לתת לכם הצעת מחיר!

השאירו את פרטיכם ואחזור אליכם

לפרטים נוספים
או הזמנה טלפונית

פתח תקווה