המלצות

"אל תשימו פוקוס על החולשות של הילד שלכם, תעצימו אותן ותאהבו אותו כמו שהוא"

רויטל וילמובסקי

ענבר דדון

“פניתי לרויטל שתלמד את הבנים שלי, איתי בן 9 ורועי בן 12, איך ללמוד נכון ותיתן להם רעיונות יצירתיים ללמידה קלה ואיכותית. בהתחלה הם לא רצו לשמוע בכלל על שיעור פרטי – היה ויכוח תמידי סביב העניין הזה. כשהם היו רואים חומר חדש קודם כל היו נבהלים – מה שהיה יוצר פערים לימודיים ומתוכם תמיד נולדו ויכוחים סביב שיעורי הבית – לא רצו להכין או הכינו בשיטחיות.

כשרויטל נתנה להם את הכלים, החומר הפך למובן ואין יותר את הפחד וההתחמקות – הם מכינים שיעורי בית, המוטיבציה שלהם השתפרה מאוד – יש להם הרגשה שיש שם מישהו עם גלגל הצלה שמיד יהיה שם ויעזור כשצריך. ההרגשה שמבינים את החומר יוצרת תחושת שייכות בכיתה והעלתה את הביטחון העצמי מה שביא אותם לעשייה והשתתפות בשיעור. עם גישה נכונה וסבלנות הם היום במצב שהם מחכים לפגישה עם רויטל.

רויטל פשוט הורידה ממני עול גדול – אני לא מדברת איתם על שיעורי הבית ועל האחריות שלהם – הפסקתי להיות שוטרת. החלק הלימודי הוא חלק חשוב שגזל ממני המון זמן ואנרגיה – עכשיו שאני יודעת שרויטל עם האצבע על הדופק והיא מעבירה מסר ברור לילדים שלי שהאחריות היא שלהם זה משאיר אותי רגועה ולא במתח האם הכינו שיעורים או התכוננו למבחן.
השקט הזה שווה הכל !!”

מירית דגן

“לקראת החטיבה ראיתי צורך לתרגל, לחזק ולהעלות את הביטחון העצמי של איתמר והגעתי לרויטל למטרת תרגול ושיטות לפתרון בעיות ותרגילים במתימטיקה ומיומנויות למידה.

בעקבות העבודה עם רויטל הביטחון העצמי שלו עלה, הוא ניגש למבחן בטוח ורגוע יותר והציונים היו גבוהים.

אני ממליצה בחום על רויטל , מורה מנוסה וסבלנית שמקנה צורות למידה וחשיבה נכונות, התוצאות מדברות בעד עצמן. בני הגיע לשיעורים ברצון וצבר ידע רב.”

נטלי מאיר

“הגעתי לרויטל אחרי שביתי חוותה קושי רב בקריאה וריכוז בכיתה. היא קראה באיטיות ובצורה מקוטעת, היה לה כתב מבולגן בגדלים שונים. כבר במהלך התהליך עם רויטל ראיתי את השינוי: הרצינות שלה לגבי הלימודים השתנו, היא נהנית לקרוא וקוראת בצורה רציפה וברמה גבוהה, הכתב ברור וקריא.

אני ממליצה באהבה לעבוד עם רויטל. השיעורים נעשים בצורה רצינית וכיפית, הבת שלי נהנתה להגיע והתקדמה וקיבלה ביטחון בעצמה ובקריאה.”

דנה מסיקה

“בחודש אוגוסט נלחצתי כי הבנתי שיש לשתי הבנות שלי הרבה עבודות לחופש והן בכלל לא התחילו להכין. הן עשו הכל כדי להתחמק: שיחקו, רקדו, שרו ואפילו העדיפו לנקות ולארגן את הבית, העיקר לא להכין שיעורים. לא משנה כמה הסברתי את החשיבות של לחזור על החומר לקראת החזרה ללימודים, זה לא עבד ולכן הגעתי לרויטל.

אחרי המפגש ישבנו בבית קפה והן התחילו לארגן ולתכנן את השבוע הקרוב: מתי הן הולכות לחברות, מתי משחקות ומתי זמן למידה. ממש בנו לו”ז כמו שרויטל לימדה אותן. הייתי בשוק!

מספרימים לאחר מכן, הן התיישבו ללמוד מרצונן החופשי, מבלי שאבקש. מה היה בשיחה עם רויטל אני לא ממש יודעת, מה שבטוח זה שהיא גרמה להן לרצות ללמוד ואני מאושרת.” תודה רבה רויטל!

סשה דייב

“הגעתי לרויטל כי רציתי להקנות לליה אחריות והרגלי למידה נכונים. היה לה חוסר רצון בכל מה שקשור ללמידה, ראיתי כמה רתיעה וחשש יש לה בכל מה שקשור ללמידה, איך היא ברחה מזה והיה לי חשוב להראות לה שאפשר ללמוד בכיף ושהיא תאהב את זה.

בעקבות העבודה עם רויטל היא למדה להקשיב, לקחת אחריות היא היבנה שזה לטובתה והכי חשוב למדה להתמודד עם הדברים. הגישה שלה השתנתה. היא עשתה לבד שיעורי בית ומשימות שקיבלה בבית הספר ואפילו התלהבות מההצלחה מהם.

הגישה של רויטל שונה משאר אנשי המקצוע שהיינו אצלם, זה הרבה מעבר לשיעור עזר. היא מלמדת את הילד להאמין בעצמו, להבין שהוא מסוגל ויכול גם אם זה קשה. היא מקצוענית, אכפתית, מדברת א תהשפה שלהם, רואים ומרגישים שהיא אוהבת את מה שהיא עושה וזכיתי שהיא ליוותה את הבת שלי.”

סלי לוי פרג’

אלון היה בבית ספר שבו לא קיבל את הכלים ללמידה ולא רצה להגיע ללימודים. הוא היה מאוד סגור, עם ביטחון עצמי נמוך, התחמק מהמטלות בגלל תסכול שלא ידע איך לגשת ואיך לפתור. המחברות היו ריקות והיו לנו הרבה ויכוחים ועימותים על כך.

לאחר המעבר לבית ספר אחר גיליתי שאין לו מיומנויות למידה בקריאה וכתיבה ולכן פניתי לרויטל.
תוך שלושה חודשים הוא צמצם פער של 3 שנים. הקריאה והכתיבה השתפרו משמעותית והוא הסכים ללמוד מרצונו. הוא משתתף בכיתה, לוקח חלק פעיל וזה השפיע באופן ישיר גם על הפן החברתי. אין יותר מריבות, אין עצבים ותסכול. הוא מאמין בעצמו וביכולות שלו והפך להיות עצמאי. השיא היה שבסוף השנה סיים עם תעודת הצטיינות!
אין לי מילים כדי להודות לרויטל. היא מצליחה לראות כל ילד לפי מה שנכון לו, את היכולות והחוזקות שלו, מלמדת אותם להאמין בעצמם, קשובה לצרכים שלהם ויודעת להתאים לכל ילד את הדרך הנכונה לו וזה שווה הכל!

מורן שגב

“דניאל מאובחן עם הפרעות קשב בשילוב עם קושי בוויסות רגשי. החוויה הלימודית שלו הייתה שלילית: לא שיתף פעולה בהכנת שיעורי בית, למידה למבחנים, עבודות בית הספר. כל פעם שהיה לו קשה הוא בכה וביקש אותי. הרגשתי שלא משנה מה אני עושה או אומרת זה לא מספיק ואני זקוקה לאיש מקצוע שייתן לו את התמיכה והחיזוק בשילוב מיומנות למידה עם עבודה רגשית – חיזוק הביטחון העצמי.

בזכות העבודה עם רויטל הוא לומד ומכין את שיעורי הבית לבד. הוא לוקח אחריות על הלימודים שלו. אני לא מזכירה או רודפת אחריו. הביטחון שלו בעצמו וביכולות שלו עלה פלאים. הוא פחות חרד לפני בחינות, הפסיק לבכות כשיש בעיה אלא מתמודד ופותר את רב הבעיות לבד.

מצאתי מקום אחד ובו אני יכולה להיעזר בכל מקצוע או נושא התנהגותי שקשה לנו עם דניאל בבית. רויטל מדריכה אותי ואת בעלי במקביל לעבודה עם דניאל וזה שילוב מנצח ומקל עלי באופן משמעותי. לדניאל יש מקום בטוח שהוא יכול לפנות אליו. רמת המקצועיות של רויטל היא ללא ספק יוצאת מן הכלל ואני ממליצה עליה באהבה.”

לילי שושן

מיה התקשתה מאוד בדיבור וכתיבה השפה האנגלית. היא הייתה חסרת ביטחון בכל מה שקשור למבחנים ולשיעורים ובכל הזדמנות נסתה להימנע. לי אין את הכלים לעזור לה ולכן פניתי לרויטל.

בעקבות העבודה עם רויטל היא קיבלה ביטחון לדבר, להשתתף בכיתה והציונים השתפרו משמעתית. הרצון ללמוד, ההנאה שבלמידה היתה עבורה חוויה מתקנת בזכותך. היא חיכתה לשיעורים והייתה ב”היי” כשיצאה ממך.

רויטל מורה נעימה ומוכשרת. מתחברת בצורה מדהימה לילדים ולנערים. הבת שלי ממש נהנתה לבוא אליה וזה מבחינתי אומר הכל.

לימור נחום

“לפני שהגעתי לרויטל התנהלתי כמו “רס”רית” בבית. דברתי בפקודות ללא מתן בחירה, ברחתי מעימותים איתן, והן התנהלו אותו דבר – היו לי ממש מראה. לא ראיתי את זה עד שהגעתי לרויטל.

בעזרת רויטל למדתי להתנהל בצורה נכונה במצבים שונים מול בנותיי שבהם הייתי נתקעת. קיבלתי כלים איך להעצים וללמד אותן להתמודד ולהגיע לפתרונות בכוחות עצמן. למדתי להעריך את עצמי, להיות מתונה ולהקשיב לרצונות שלי ושלהן. התחלתי לשאול שאלות, להתעמת ולעמוד על דעותיי גם אם זה לא מוצא חן בעיני האחר. הבנתי כמה חשוב להביע את דעתי בצורה מכבדת גם אם זה ייצור עימות. ראיתי כמה חשוב שאהיה נוכחת ונתתי מקום לי כי הבנתי שכשאני מאושרת, כולם מאושרים.

ביתי הבכורה למדה להתחשב ולהתנהג בכבוד לאחותה, מנהלת שיח ומדברת על נושאים שמפריעים לה. ביתי הקטנה מביעה את דעותיה והאווירה בבית הפכה להיות רגועה ונעימה. רויטל עשתה פלאים אצלנו בבית ואני ממליצה בחום להיעזר בה.
תודה רבה! “

חגי אייז

“הדר הייתה חלשה בחשבון ובשפה. כתב לא מזוהה ולא ישר. לא היה לה עניין בלימודים, התקשתה לקרוא ולכתוב ולפתור תרגילים פשוטים. הרגשתי שאין לי את הכלים המקצועיים כדי לעזור לה.

בזמן התהליך הדר התקדמה מאוד בחשבון ובשפה. כל הבעיות נעלמו והפכה לתלמידה טובה. הכתב ישר, קריא יפה ומאוד מסודר. קריאה שוטפת מאוד. והתחילה לגלות עניין בלימודים. הדר השתפרה בציונים מאוד מסוף כיתה א’ עד סוף כיתה ב’.

בזכותך הילדה שלי מממשת את הפוטנציאל שלה ולא הולכת לאיבוד במערכת. לך יש את הכלים המקצועיים לסייע לתלמידים במצב של הדר. במקום שלהורים אין ידע מקצועי לעזור, ושמערכת החינוך לא משקיעה מספיק.

יש לך מזג נעים, את מאוד נחמדה וחביבה, יוצרת קשר טוב עם התלמידים. תודה רבה לך על הכל!!!”

מיכל יעקובי אלחדד

“הרבה לפני המטרה הסופית (ציון או שיפור תהליך הלמידה) עומד ילד. ילד עם חשש או עם הימנעות. ילד עם תחושות אישיות והרגלים משלו. ילד שמאד רוצה כבר להצליח, אבל לא תמיד יודע איך.

אז רויטל, תודה שראית. שהרגשת. שידעת מתי להקשיב ומתי לעודד. שהיה לך (מאד) חשוב לחזק והכי חשוב – שנתת לילד שלי מקום נקי ומכבד ברמות (אחרות) וכלים מקצועיים שמתאימים לו בדיוק.
והתוצאות? הכי מדברות בעד עצמן”

ורד הרט

“מיה התקשתה בהבנת המושגים במתמטיקה והיו לה פערי לימוד שהורידו לה את הביטחון. העזרה שיכולנו להציע לה בבית לא הספיקה ולכן פנינו לרויטל. בזכות השיעורים עם רויטל, מיה סגרה את הפערים, הביטחון שלה עלה והציונים השתפרו.

רויטל מאוד סבלנית ואכפת לה מהתלמידים. היא נגישה ונעימה, ומיה מרגישה נוח לפנות אליה גם מעבר לשעת השיעור ויודעת שתמצא אוזן קשבת. בניגוד למורים בבית הספר, אומרת מיה: :רויטל לא מוותרת עד שהתלמיד מבין את החומר:.

מרגישים שהיא מתעניינת וחשובה לה ההצלחה של התלמידים שלה. בזכותה המתמטיקה נראית הרבה פחות מפחידה 🙂 תודה רבה על הכל!!”

הילה לוי

אצל שתי בנותיי נוצר חשש מאנגלית. הן אהבו את המורה אבל כשקיבלו חוברת עבודה לקיץ, נוכחנו עד כמה חסר להן יידע. הן לא הצליחו לקרוא, לא הכירו את כל האותיות, וזאת למרות שעלו לכיתה ה’. גם כשניסית לעזור ראיתי כמה קשה להן.

בזכות המפגשים אצל רויטל, הן למדו את האותיות, הן יודעות לקרוא ולכתוב משתתפות בשיעורים בכיתה – דבר שהעלה את הביטחון ואת האמונה ביכולת שלהן, וכיום הן מכינות את שיעורי הבית בעצמן.
רויטל לימדה אותי ואותן שהשיעורים הם לילדים – לא להורים, ולכן, אם יש שאלה, צריך לשאול אותה. דרך השיטה הזו, למדו בנותיי להיות עצמאיות ואחראיות יותר.

אני ממליצה על רויטל בשמחה. אני מודה לה על ההקשבה, על התקשורת שיצרה עם בנותיי ואיתנו, על שמירת קשר עם מורתן כדי ללמד אותן את החומר ובכך לשמור על הקצב והרמה של הכיתה וכדי לראות במה אפשר לעזור ועל המאמצים לעניין אותן וללמד אותן לפי הדרך שמתאימה להן.

עירית ה.

רויטל היקרה,
רציתי להגיד תודה רבה על הכל!!
חן ישנה במיטה שלה ברוגע ושלווה, מיישמת את הכלים שנתת לה בכל המובנים. מרגישים את השינוי שיש בבית והכל בזכותך. בהזדמנות זו רוצה להודות לבורא עולם שהפגיש בינינו.

את מדהימה, הידע והכלים שאת מעבירה לנו פשוט משנה חיים. אוהבת מאוד

עומרי א.

היי רויטל,
אז כל אחד ונס חנוכה האישי שלו. חלפו 48 שעות מלאות מאז שהיינו אצלך ולא הייתה אפילו פעם אחת הרמת קול שלא לדבר על צעקות. לא מצידי ולא מצד עופרי. לא משלה את עצמי שיהיו ימים פחות טובים אך מוכרח לציין שיצאתי עם תובנות גדולות ומשמעותיות מהשיחה המשותפת שלנו. שמח מאוד על ההזדמנות ללמוד ממך.

המון המון תודה ומאחל לך שבזכות הטוב שאת משפיעה על אחרים תזכי לכפל כפליים בכל תחום אפשרי.
חנוכה שמח ותודה רבה!

יעל ח.

בוקר טוב רויטל,
אין לך מושג כמה הערכה והערצה יש לי אלייך במיוחד אחרי אתמול. קרין מתייאשת מהר, לא מאמינה בעצמה וזורקת הכל שקצת קשה. ואת עם כל הסבלנות והמקצועיות שלך הצלחת אתמול להביא אותה למצב שהיא ניסתה שוב ושוב ולא עזבה עד שהצליחה.

היא חזרה אתמול מאושרת ונלהבת וכל כך הוקסמה ממך. בשבילי זה הישג רציני. את אדם מדהים ומקצועי ברמה הכי גבוהה שראיתי. יש לך יכולת להסביר בצורה שתתאים לכל ילד לפי הקשיים שלו.

אין לי שום מילה שבאמת יכולה לתאר את התודה והערכה שלי אלייך ועדיין תודה תודה תודה

קרן סיטרקול

רויטל היקרה,
ברצוננו להביע בפנייך כמה מילות תודה. מהרגע הראשון שהגענו אלייך הבנו מייד שהגענו למקום הנכון בזמן הנכון. לימדת את איתי להאמין בעצמו וביכולותיו למרות הקושי. לאחר תקופה קצרה אנו מלאי גאווה בו ובך. השיפור העצום זוכה להערכה ושבחים מצד הצוות החינוכי ואין יותר מאושרים ונרגשים מאיתנו.

היי ברוכה על עבודתך ומעשייך
בערכה ובהוקרה רבה!

איילת רוזן ישראלי

רויטל אהובה,
כל ילד צריך מבוגר אחד שיאמין בו. וכל הורה צריך מבוגר אחד שיאמין בילד שלו, ויראה אותו כמו שהוא, בעיקר את הטוב ואת החוזקות שבו, וידע להעצים אותם.

זכיתי שליווית את הילד שלי והרבה מעבר לזה. עזרת לי להבין כמה קשה לנו כהורים לשחרר, ולאפשר לו לבחור לבד, להיות עצמאי, וכמה חשוב לפתח את המוטיבציה אצלו כדי שיוכל להצליח בכוחות עצמו. עשית את זה ובגדול, ואין ספק שכשזה בא ממנו זה פשוט עובד.

את מתנה לכל ילד ולכל משפחה!!
תודה על הכל

שרית פאר

הגעתי לרויטל עם הבת שלי שנמצאת בכיתה ב’ והביעה קושי בקריאה.לאחר שני מפגשים כבר הפגינה קריאה רציפה וחיכתה למפגשים עם רויטל.בסיום התהליך רויטל הקפיצה אותה קדימה והיום היא קוראת בשמחה.

בנוסף, הבת שלי מרכיבה משקפיים ומתחילת השנה סירבה ללבוש אותם והיו לי הרבה ויכוחים בנושא. רויטל שמחה לעזור גם בסוגייה זו ולתת לה כלים חברתיים כדי להתמודד עם חבריה לכיתה.

תודה על העצמה וכלים ללמידה.
ממליצה בחום

אסתי וקס

אצל שילה ניכר קושי באנגלית וחשבון ודברים רגשיים כמו תסכול, ייאוש וביטחון עצמי נמוך. כשעושה שיעורי בית, מיד מתייאש, מתבאס ואומר: “אני לא יודע כלום”, “אני לא אצליח אף פעם” , “לא מבין” וכך צבר פער אדיר בלימודים.

בתהליך עם רויטל חל שיפור אדיר ברמת האנגלית, הדביק את הפער והגדיל אוצר המילים , הכתיבה והקריאה השתפרו בצורה מדהימה. הביטחון העצמי שלו עלה, הפך להיות עצמאי ועושה את שיעורי הבית לבד.
היום הוא נהנה מאנגלית ובעיקר לדעת שהוא יכול וזה אפשרי עבורו.

ברויטל יש שילוב נהדר של גישה וסבלנות אין קץ. מקצועית ונעימה וכל כך חשובה לה שהילד יצליח. היא משקיעה ומעצימה את הילד ונותנת לו תחשוה שהוא מסוגל להכל והכל בחיוך ובחום.

לימור מאנע

רויטל,
בסיום תקופה מאתגרת זו אני רוצה להודות לך על הליווי של בני,
הוא הגיע אליך עם קשיים לא פשוטים, כתב היד מסורבל ומגושם, התקשה בשיעורי הבית ונזקק לתמיכה ובטחון עצמי.
בזמן התהליך איתו הרגשנו מיד בשינוי, כתב היד שלו הפך קריא ובוגר, הבטחון העצמי עלה, הוא הפך עצמאי והרגשתי איך הילד שלי מתבגר.
תודה לך על תקופה שהיתה אבן דרך חשובה להתפתחות שלו והניבה תוצאות מדהימות!
נמשיך ביחד עם הכלים שהענקת לו לעתיד לעלות מעלה מעלה.
תודה רבה

קרן חובבי ציון

רויטל אהובה,
הבת שלי הגיעה אלייך ביישנית, חוששת מעימותים, מלאכזב, מלקבל פידבק שלילי, פחדה להיכשל ובלחץ גבוה ממבחנים.
ובנוסף לכל זה היה לה פער גדול במתמטיקה ואנגלית.
תוך מספר פגישות הביטחון העצמי שלה עלה, היא התחילה ליזום יותר, לבטוח בעצמה, להעיז ולעשות דברים שלא היה לה אומץ.
היא השלימה במהירות את הפער, קיבלה ציונים מעולים במבחנים ויותר חשוב, הפסיקה לפחד מהם או לתת לציון להגדיר את מי שהיא.
אני מודה לך על ההתלהבות שיצרת אצלה, על הדרך בה רתמת ועודדת אותי לקחת צעד אחורה כדי שהיא תוכל להתמודד ולקחת אחריות.
תודה שעזרת לי לראות את הדברים דרך העיניים שלה, שלא וויתרת ולא נתת לה לוותר לעצמה ולהיכנע לפחדים.
את מדהימה, תודה ענקית על הכל!
מקווה שניפגש שוב אחרי החופשה.

זהבית חן

לפני כשנתיים עשינו רילוקישיין לספרד. הילדים לא ידעו אנגלית וגם העברית עוד לא היתה מבוססת (קריאה, כתיבה).
השנה הראשונה התחילה בקושי רב. הם היו מתוסכלים, לחוצים והקושי בלימודים היה ניכר.
לקראת סוף השנה, שהילדים יכלו מבחינת רגשית להכיל שוב לימודים פניתי לרויטל לעזרה.

הילדים נפגשו איתה בחופשת הקיץ והיא התחילה איתם מההתחלה, חזרה לרמת הבסיס.
עבדה עם כל אחד על הקשיים שלו ונתנה להם כלים. מעבר לכך, היא חיזקה אותם, גרמה להם להבין שהם מסוגלים והם חזרו להאמין בעצמם.
כשהחופשה הסתיימה, הילדים חזרו לבית הספר מחוזקים, בטוחים יותר ופתוחים לחוויה. והכי חשוב הם האמינו שהם מסוגלים.
לאחר מספר חודשים, חזרנו ללמוד עם רויטל דרך הזום כדי להמשיך לחזק אותם ולתת להם עזרה.

השיעורים איתה תמיד מקצועיים, עם הרבה הכלה, הסברים והגיון. היא לא מוותר להם ויודעת לשים את האצבע על הקושי ולתת מענה.

ריקי אביסרור

לרויטל הגענו דרך המלצה בפייסבוק. חיפשתי נואשות מישהי טובה שתוכל לעזור לבת שלי בת ה- 6 עם הפרעות קשב וריכוז. בחרתי ברויטל בגלל משפט שאמרה שקנה אותי: ״המטרה שלי בתהליך היא לתת לה כלים לימודיים ורגשיים שילוו אותה בחיים כך שהיא תדע להתמודד עם חומר לימודי וסיטואציות חברתיות ותלמד לנהל את הרגשות והנסיבות לבד ולא תהיה תלויה באף אחד״ אין מאושרת ממני על הבחירה בה. בכל התהליך איתה היא עזרה לנו בכל כך הרבה תחומים בחיים.
מה שהיא עושה זה שליחות. כל ילד שהיא עובדת איתו פשוט זוכה, ממליצה בחום, אל תחשבו פעמיים!

איילת בן ישי

היה לי קשה עם דניאל, כל ההתנהלות שלו הרגיזה אותי מאוד. הוא דעתן, וכחן, עומד על שלו, כל פעולות היום יום, הדברים הפשוטים גררו עימותים בלי סוף. היה לו קשה לקבל מרות, הויכוחים היו בלתי פוסקים, שום פעולה לא נעשתה בלי פרצופים וכעסים. למרות כל הניסיונות לדבר איתו, להסביר לו בטוב, כלום לא עזר.

בתהליך שלנו הצבת לי מראה מול הפנים, גרמת לי להבין עד כמה דניאל מיוחד, לראות את כל התכונות שחשבתי שהן שליליות באור חיובי. דניאל הפנים את השינויים, האוירה בבית נעימה ונינוחה, פעולות היום יום הפכו לשגרה נוחה, גילית את הילד שלי מחדש.

רויטל נעימה, קשובה, מכילה, מתעניינת, תמיד יודעת לומר את הדבר הנכון. המון תודות את אלופה!

גיל זבולון

לעידו הייתה בעיה בתחום החברתי בבית הספר. הוא היה סגור, לא רצה לפגוש חברים ולהיות בחברה מעבר לשעות הלימודים. ממש נמנע מזה. כבר בתהליך עם רויטל הוא התחיל להיפתח, להיפגש עם חברים מהלימודים וליזום פעילויות משותפות.

היום יש לו הרבה חברים מהכיתה וביחד הם לומדים, יוצאים ומבלים. בנוסף, עידו החל להוביל עבודות משותפות בכיתה שמשלבות מספר תלמידים. אנו רואים את התוצאות ועידו מרגיש טוב, שמח ובטוח בעצמו.

רויטל הצליחה בדרכה המיוחדת ללוות יד ביד ולסייע לעידו לגלות את עצמו, לתקשר עם בני כיתתו, להעצים את הביטחון העצמי שלו, להיפתח לאנשים ואני ממליץ עליה בחום!

דורית דעבול

אל רויטל הגעתי עם בני בן ה-11 שחווה תסכול מהלימודים, חוסר מוטיבציה וטענה שהמורה לא סופרת אותו אז למה לו להתאמץ. הוא היסס לגבי כל דבר חדש ומיעט להשתתף בכיתה. מאז שהתחיל ללמוד אצל רויטל הוא התחבר אליה ולשיטה שלה ובפעם הראשונה שמעתי אותו שהוא רוצה ללמוד ולא מפחד להיכשל, הוא מעז יותר, לא מוותר לעצמו ויודע להתמודד כשהוא לא מצליח. מבצע באופן קבוע את המטלות שקיבל ממנה, והמוטיבציה ללמידה עלתה ואיתה תחושת ההצלחה והביטחון שלו בעצמו.
אני ממליצה בחום על רויטל כיוון שכל ילד צריך תמיכה והכוונה כשקשה לו היא שם לענות לו על כל שאלה, לתת לו עזרה בכל תחום ואני שמחה ומודה על כך. 

התלמידים מספרים

מבטיחה לחזור בהקדם!

מלאו את פרטיכם בטופס הבא:

פרטייך נקלטו בהצלחה

תודה שפנית אלינו!

מבטיחה לחזור בהקדם!

מלאו את פרטיכם בטופס הבא:

אשמח לתת לכם הצעת מחיר!

השאירו את פרטיכם ואחזור אליכם

לפרטים נוספים
או הזמנה טלפונית

פתח תקווה